- Sklep
- Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie.
Chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowana tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@bylili.pl
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Jakie występują formy dostawy?
W tym momencie oferujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej DPD oraz Poczty Polskiej.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew na konto bankowe
- Pobranie
- PayPal
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście. Daj nam znać kiedy możesz przyjść do naszego butiku stacjonarnego a my przygotujemy Twoją paczkę do odbioru. Oczywiście opałata za wysyłkę zostanie anulowana.
Adres: By o la la... Ul. Grochowa 11 lok 15, 15-423 Białystok.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „faktura VAT” i podaj dane do faktury.
Data wystawienia faktury VAT to data przygotowania Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.